اگر بیماران کلیوی چه چیزی را با کراتینین 1.9
نوشته شده توسط : rshaole

من باید بیماری کلیوی کراتینین 1.9 باید انجام شوند؟ بالینی، کراتینین 1.9 بالاتر از سطح عادی است، اما بسیار بالا است، بنابراین اگر شما می توانید به درمان مناسب، شما می توانید آن را متوقف کند در حال حاضر در بیماران با بیماری کلیوی بدتر شدن است.

من باید بیماری کلیوی کراتینین 1.9 انجام دهید؟
بالینی، کراتینین 1.9 به معنای بیماری در مرحله دوم است، نزدیک به سه نفر، و مرحله دوم بیماری مزمن کلیه و در 60- میزان فیلتراسیون گلومرولی آن اندکی کاهش یافته است آسیب کلیه 89 میلی لیتر / دقیقه است. به طور معمول، هیچ علامت آشکاری، نشان می دهد آسیب کلیوی وجود دارد. از آنجا که کلیه است عملکرد جبرانی قوی، آنها انجام یک کار خوب حتی زمانی که آنها کاملا کاربردی نیست. کراتینین بالا، خون، ادرار، پروتئینوری، و روش های دیگر به طوری که بیماران می توانند آنها را در فاز 2 بیماری مزمن کلیه پیدا کنید.

اگر چه کراتینین 1.9 شرایط کاهش خفیف عملکرد کلیه را توصیف، بیماران با این بیماری، ما نیز باید اهمیت زیادی برای آن متصل است. در غیر این صورت، بیماری خود را به بدتر شدن سریع در ماه مه.

بنابراین، در این مورد، شما نیاز به درمان مناسب برای جلوگیری از پیشرفت بیماری، بلافاصله، شما ممکن است یک فرصت آن را معکوس کنید.

در اینجا من نشان می دهد که نفوذ درمان میکرو چینی پزشکی به شما، که نوآوری از طب گیاهی چینی سنتی، که کمک به درمان بیمار بعدی که مراحل اولیه بیماری کلیوی است، ممکن است فرصتی برای معکوس بیماری خود را دریافت کنید....

اگر شما می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد بیماری های کلیوی، و یا اگر شما می خواهید به استفاده از درمان های چینی، شما همچنین می توانید مستقیم نفروپاتی بیمارستان دسترسی Shijiazhuang شرکت، شما می توانید به ما ایمیل بفرستید، یا به طور مستقیم مشورت با دکتر ما، ما بهترین های ما برای کمک به شما.
تلفن: + 86-311-86954186
پست الکترونیکی: hospitalkidney@yandex.ru
واتساپ / ویچت: +86 15003307351
اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری مزمن کلیه,نفوذ درمان میکرو چینی پزشکی, ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 19 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: